Dimarts 24 de de 2018 - 10:15

Vilamitjana escenari del camp de treball de geologia

1 - Ago - 2016
Vilamitjana ha acollit una vintena de joves d'arreu del món al camp de treball "Reading life in the rocks"

Un any més, les antigues escoles de Vilamitjana han acollit el camp de treball internacional de geologia Reading life in the rocks, del 16 al 31 de juliol. Un total de 22 joves de diverses nacionalitats han conviscut amb els joves del territori mentre aprenien sobre geologia.

Els nois i noies han treballat a l’àmbit del territori del projecte Geoparc i han estat duent a  terme tasques de neteja i senyalització de camins a la Vall Fosca, tasques de suport als jaciments paleontològics dels Nerets i millores a Vilamitjana i Isona.