Dimecres 24 de de 2018 - 01:48

Reparació i manteniment de camins a Vilamitjana

27 - Jul - 2018
Les obres han estat finançades en part per la Diputació de Lleida

Durant el mes de juny de 2018  l'EMD de Vilamitjana ha executat una petita obra de reparació i manteniment al camí del cementiri de Vilamitjana.

L'obra, que ha comptat amb el finançament de la Diputació de Lleida, s'ha centrat principalment en solucionar definitivament la degradació del paviment en un tram que presenta un pujador amb dos corbes tancades i que es veu afectat pel pas continu de maquinària agrícola. L'actuació ha consistit en la creació d'un nou paviment de formigó fent servir l'existent com a base.

El pressupost de l'obra ha estat de 4.675,68€ ,  dels quals 2.000€ han estat finançats per la Diputació de Lleida.

diputaciofonstransparent.gif