Diumenge 19 de de 2018 - 08:09

Fira de Santa Llúcia

4 - Des - 2017
Tot a punt per a la dinovena edició d'aquesta fira tradicional.

Aquest diumenge, 10 de desembre, la plaça de Maties Cabalé tornarà a acollir les parades de Nadal de la tradicional fira de Santa Llúcia i, per fer més agradable la jornada i més portador el fred d'aquests dies, l'Associació La Llabusta ha organitzat un grapat d'activitats paral·leles:

10h Esmorzar popular a base de torrades amb allioli de codony, botifarra i cansalada, amb vi del celler Vilacorona (2,5€)

11h Inauguració de la Fira

- 14a Exposició de manualitats

- 19è concurs de vins

13,30h Tast de fesols de Vilamitjana (1€, donatiu a La Marató)

13,45h Lliurament del premi del concurs de vi.

14h Cloenda.

A més, i d'acord amb el programa Al teu gust, aliments del Pallars, i les altres fires de la comarca, animem tothom a participar al concurs de d'Instagram #FiresPallars. El tema que han d'il·lustrar les fotografies és "Torrons, fesols i vi". Aquí podeu consultar les bases complertes.