Dimecres 21 de de 2018 - 09:56

Estrenem el Parc de Salut

22 - Mar - 2018
S'ha instal·lat a la Plaça Maties Cabalé gràcies a l'ajut de la Diputació de Lleida.

El proper dimecres 4 d'abril a les 11,00h, inaugurarem el Parc de Salut esecialment pensat per a les persones grans que hem instal·lat a la Plaá Maties Cabalé.

Aquest espai lúdic i de salut ha estat dissenyat per promoure l’activitat física i, al mateix temps, la interrelació social de joves i gent gran. La Diputació de Lleida es plantejà la creació d’aquest tipus d’equipament amb la finalitat d’afavorir la salut física i emocional dels ciutadans, especialment en el segment de la població més gran.