Dimecres 24 de de 2018 - 01:45

Es prepara una nova edició de l'ACTIVILA'T

25 - Abr - 2017
Del dissabte 29 d'abril al dilluns 1 de maig, tindran lloc activitats per a tots els públics.

Amb l'objectiu de dinamitzar la nostra vila, fent sortir els veïns al carrer per compartir el temps d'oci i també atraient nous visitants, hem organitzat tres activitats de diferents caires que tindran lloc durant aquesta pont de maig.

El dissabte 29, a les 5 de la tarda, la Casa del Sol Naixent oferirà una activitat de primavera per a nens i nenes de totes les edats, a l'edifici de les Escoles. El dia 30, a partir de les 12h, tindrà lloc una Missa i posteriorment es farà una fotografia del poble; així mateix l'Esbart Dansaire de Tremp farà un espectacle a la plaça Ramon Martí. Després tindrà lloc el II Aplec a l'esplanada dels Aranys, amb jocs gegants.

El dilluns, 1 de maig, es farà una caminada popular a l'ermita de Sant Bartomeu, sortida a les 8,30h des de la plaça Maties Cabalè. Es poden formalitzar les inscripcions al Bar Plasan (Vilamitjana) i a la Canonja (Tremp).