Dimecres 20 de de 2017 - 09:21

Disponible el pregó al teu mòbil

19 - Abr - 2016
Ara ja pots tenir el pregó al teu dispositiu mòbil, smartphone o tauleta, i estar informat de tot el que passa a Vilamitjana
Ara pots tenir el pregó al teu dispositiu mòbil, smartphone o tauleta, i estar informat de tot el que passa a Vilamitjana

L'aplicació eBando permet rebre en forma de missatges el que es diu a través del pregó o veu pública.

ebando_logo.png

Les instruccions per descarregar-se aquesta APP són les següents:

• Busca l'App eBando al Market del teu mòbil: GooglePlay (Android), AppStore (iphone), WindowsPhone (windows)
  • Instal·la l'Aplicació al teu smartphone o tauleta
  • Al buscador posar Vilamitjana

Així que es vagin publicant nous pregons tindràs una notificació al teu dispositiu.

Més informació: consulta el cartell