Dimarts 24 de de 2018 - 10:33

BAN

28 - Oct - 2016
A totes les persones titulars de concessions de terrenys, nínxols i sepultures del cementiri de Vilamitjana.

FAIG SABER:

Que l’Entitat Municipal Descentralitzada de Vilamitjana, està realitzant treballs d’actualització de les dades existents als arxius per tal de disposar d’un cens de sepultures, en què constin les dades actualitzades, tant dels titulars com de les sepultures, (ubicació, descripció, dades de titularitat, inhumacions, trasllats).

Per poder actualitzar les dades haureu d’aportar en primer lloc els documents municipals que disposeu en relació amb les sepultures i si manca altra documentació, se us demanarà posteriorment.

A partir del 2 de novembre, us podeu adreçar a la Sra. Xelo Ciberio.

Dies d’atenció al públic a l’Ajuntament de Tremp, Plaça de la Creu, 1, Telèfon 973650005: Dilluns, Dimarts, Dijous i Divendres de 10:30 a 14 hores.

Dies d’atenció al públic a les oficines de Vilamitjana, Pl. Ramón Martí, 8, Telèfon 973650351: Dimecres de 10 a 14 hores.