Dimecres 20 de de 2017 - 09:21

Aquest cap de setmana: EspaVILA't!

28 - Ago - 2017
Des de l’EMD de Vilamitjana i gràcies al suport d’ActiVILA’t i diferents entitats de la comarca, a més de la Diputació de Lleida i l’Ajuntament de Tremp, hem organitzat una sèrie d’activitats de lleure per a aquest cap de setmana, amb el títol EspaVILA’t:

Divendres 1 de setembre, a la nit es projectarà la pel·lícula La teoria del todo, a l’autocinema que s’instal·larà al camp de futbol. Animeu-vos a gaudir d’aquesta sessió amb el vostre cotxe!

Dissabte, al matí amb el projecte Geoparc Conca de Tremp-Montsec, farem una caminada de descoberta geològica per la Serra dels Nerets. No oblideu d’inscriure’us a info@eurekasgn.com

caminadaGEO17

En paral·lel, i especialment per als propietaris i cuidadors de gossos, hem organitzat un seminari de tinença responsable de gossos, amb el Centre d’Ensinistrament Caní Vincles. Hi haurà part teòrica i part pràctica. Us encoratgem a participar-hi, veureu com millora la comunicació amb el vostre animal i us posareu al dia de la normativa vigent en aquesta matèria, per evitar conflictes i fer de la nostra vila un lloc més amable per a tothom!

Al vespre, teniu una oportunitat excel·lent per posar-vos en forma, fer salut i a més divertir-vos al ritme del Zumba del centre “Posa’t on fire!”

Diumenge, el Motoclub organitza la 5a Vilamotorada.

motorada17

Hem esmerçat esforços i moltes ganes per confeccionar aquest programa, amb la idea de vitalitzar el nostre poble, esperem que us agradi la proposta i us faci venir ganes de sortir a gaudir amb els amics, la família i els veïns.