Dimecres 21 de de 2018 - 09:56

Activitats programades al nou Parc de Salut

9 - Abr - 2018
La Diputació de Lleida ha finançat aquest espai lúdic i de salut que es va inaugurar el passat 4 d'abril.

La Diputació de Lleida ha instal·lat un parc de salut a la plaça Maties Cabalé, un espai lúdic concebut perquè les persones que ho precisin es mantinguin actives i puguin gaudir d'un espai específic per a la seva salut a l'aire lliure.

Per tal de dinamitzar aquest parc i per ensenyar a les persones interessades a fer servir les eines del parc de manera autònoma i eficaç, la mateixa Diputació de Lleida ha organitzat diferents sessions gratuïtes guiades per una terapeuta. Aquestes sessions seran els dies 13, 20 i 26 d'abril i 3 de maig, a les 10h.

Tothom que hi vulgui assistir pot adreçar-se directament al parc els dies i hora assenyalats.

Des de l'EMD us animem a participar-hi i gaudir tot l'any d'aquest equipament!