Diumenge 19 de de 2018 - 08:09

Activitats de Nadal

14 - Des - 2017
Amb la Fira de Santa Llúcia es va donar el tret de sortida als diferents actes de Nadal.

El passat diumenge 10 de desembre, va tenir lloc la tradicional Fira de Santa Llúcia, a la qual van participar diferents artesans i comerciants que van exposar i vendre els seus productes. Aquest esdeveniment, que enguany ha arribat a la 19a edició, va comptar amb diferents activitats paral·leles que han tingut molt d'èxit, com l'esmorzar popular, el concurs de vi o el tast de fesols. A més, la fira ha estat el tret de sortida de les diferents activitats programades entorn a les Festes de Nadal.

En primer lloc, ahir 13 de desembre, tot aprofitant la Diada de Santa Llúcia es va fer al nostre poble l'encesa de lluminàries de Nadal, en un acte a la plaça de Maties Cabalé, a la qual van assistir una quarantena de persones.

Així mateix, el proper dia 24 de desembre, ens engalanarem per rebre al Pare Noel que arribarà a Vilamitjana sobre les 6 de la tarda i plegats gaudirem d'un berenar de coca amb xocolata.

Aquí podeu veure un recull de fotografies de la Fira i de l'encesa de llums de Nadal:

santallúcia 2017

santallucia concurs vi 2017