Divendres 19 de de 2018 - 08:48

Accions de control de processionària

23 - Set - 2016

El Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Medi Ambient ha informa que a partir de la darrera setmana de setembre es preveu l'inici dels tractaments de control de la processionària amb una durada aproximada d’un mes. S'ha d'entendre que el període de tractament queda sotmès a variacions en funció de les condicions climatològiques.

El producte que s'utilitzarà és un producte biològic (Bacillus thuringiensis var. Kurstaki) compatible amb l'agricultura i la ramaderia ecològica.

A Vilamitjana, afectarà a la zona dels Nerets, tal com es pot veure a la imatge que il·lustra la notícia.