Dimarts 24 de de 2018 - 10:35

Acaba la reforma de les Antigues Escoles

18 - Gen - 2017
La delegada del Govern de la Generalitat a l'Alt Pirineu i Aran les ha visitat aquesta setmana.

Ahir, 17 de gener, la Sra. Rosa Amorós, delegada del Govern de la Generalitat a l'Alt pIrineu i Aran, acompanyada del president de l'EMD, va visitar l'edifici de les Antigues Escoles que han estat reformades recentment i de les quals se'n fa un ús limitat per part de l'EMD i puntualment de l'Ajuntament de Tremp.

En primer lloc es va realitzat una visita a les dependències de l'edifici que antigament allotjava les escoles Matíes Cabalé i que s'ha reconvertit en un espai polivalent. Actualment, tant sols s’utilitza en moments molt puntuals, com és el cas d’estades de joves que realitzen tasques de voluntariat algunes setmanes en període estival, o bé durant la festa major. És per això, que des de la mateixa EMD s’ofereix la possibilitat d’efectuar una cessió de l’edifici cap a institucions o possibles vivers d'empreses per tal que pugui tenir una major utilitat i amb l’objectiu que pugui donar més dinamisme a la localitat.

A continuació es va visitat l’edifici de la casa de la vila, seu administrativa de l’entitat municipal descentralitzada, on hi ha localitzada una sala per a reunions i exposicions a la planta baixa, així com la secretaria de la corporació local situada a la planta primera.

Finalment, la delegada i el president van fer una visita pels carrers del poble per tal de poder observar les millores dutes a terme en l’últim any amb l’objectiu de facilitar la mobilitat als veïns, com rampes i passarel·les, així com barreres de seguretat i passos de vianants a la travessia de la carretera C-1412b.