Diumenge 27 de de 2018 - 01:35

7è ActiVILA't

24 - Abr - 2018
Els dies 28, 29, 30 d'abril i 1 de maig Vilamitjana serà l'escenari de diferents activitats lúdiques per a tots els públics.

Un any més, des de la Junta de Veïns de l'EMD tornem a organitzar una sèrie de propostes lúdiques per a tots els veïns i veïnes de Vilamitjana i tothom que s'hi vulgui afegir.

En concret, s'han previst activitats que puguin atraure a persones de diferents edats i condicions. Així, el dissabte 29, la nostra vila acollirà una trobada de vehicles clàssics, una visita guiada pel poble, un esmorzar, una actuació de l'Esbart Dansaire Francesc Pujol de Tremp i un tast de sucs saludables. El diumenge 29 farem el tercer Aplec dels Arenys, en aquest sentit fem una crida a totes les famílies i colles perquè us animeu a preparar un bon àpat i comprar carn per coure a la brasa, atès que hi ha permís de foc sol·licitat; prèviament hi haurà una sessió d'interpretació del paisatge, la missa tradicional i la fotografia popular de record.

El dilluns, 30 d'abril, s'han programat dues activitats per als nens i famílies que fan pont, al matí una visita al viver de Forestal Catalana i a la tarda l'activitat infantil "Una de pirates". Finalment, el dimarts 1 de maig, a les 9h es presentarà amb una caminada la ruta "Vilamitjana - Serra dels Nerets" a l'app Natura Local.

Teniu tota la programació i els detalls a l'agenda d'aquesta pàgina web i al cartell que il·lustra aquesta notícia.