Divendres 19 de de 2018 - 08:49
Esteu aquí: Inici ca EMD Factura electrònica

Factura electrònica

Des de l'Ajuntament de Tremp s'està impulsant l'ús de la factura electrònica amb el suport del Consorci Administració Electrònica de Catalunya i la Diputació de Lleida

El canvi legislatiu que suposa la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic obliga a tots els proveïdors de les administracions públiques que hagin de facturar, que ho facin en format electrònic exclusivament. L'Ajuntament de Tremp ha aprovat un annex on els proveïdors poden facturar en format paper imports inferiors a 5.000 euros

A continuació es detallen les codificacions per a l'EMD de Vilamitjana

DIR3INE10CIFENTITAT
L04250051 7004910007 P7529501D EMD Vilamitjana

 

També podeu enviar les factures a través dels canals telemàtics següents:

S'activa el 902 881 699, un telèfon de consulta sobre la facturació electrònica al servei de les empreses

© Entitat Municipal Descentralitzada de Vilamitjana

C/M. Cabalé,6 25620 Tremp (Lleida) | Tf. 973650005 - emdvilamitjana@ajuntamentdetremp.cat
Horari d’atenció al públic de dilluns a divendres de 9h a 14h (Ajuntament de Tremp – Placa de la Creu,1)